Wanneer een product niet aan uw verwachtingen voldoet of u wilt een product ruilen voor een ander product, dan kan dit binnen 14 dagen geruild en/of geretourneerd worden. Dit termijn van 14 dagen gaat in op de dag na afleverdatum. Het product dient in de oorspronkelijk mogelijke staat, met originele labels en verpakt in de originele (indien redelijkerwijs mogelijk) productverpakking terug gezonden te worden naar:

DampConcurrent.nl
Postbus 295
Leerdam

14 Dagen bedenktermijn

U kunt een product ruilen of retourneren als dat binnen 14 dagen na aankoop aan ons gemeld wordt. Het is wel van belang dat het product compleet is en in de oorspronkelijke verpakking zit (indien redelijkerwijs mogelijk). Producten die beschadigd of niet compleet zijn komen niet voor ruiling of restitutie in aanmerking.

Stappenplan retourneren of ruilen

Om uw retour zo snel en soepel mogelijk af te handelen, vragen we u het volgende stappenplan aan te houden:

  • U stuurt een e-mail naar info@dampconcurrent.nl dat u een product retour wilt sturen.
  • U ontvangt hierna van ons een e-mail om uw verzoek te bevestigen.
  • Na ontvangst van uw zending, sturen wij via e-mail een ontvangstbevestiging.
  • Als het geruild moet worden voor een ander (door u aangeveven product), sturen we z.s.m. (indien voorradig) een nieuw product naar u toe.
  • Als het product retour gestuurd wordt, storten we het aankoopbedrag binnen 10 dagen terug op uw rekening.

Uitzonderingen

De volgende producten kunnen niet geruild en/of geretourneerd worden wanneer:

  • producten geopend en gebruikt zijn die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden
  • producten na opening en/of gebruik beschadigd of incompleet zijn.

Kosten

De verzendkosten voor het retour sturen zijn voor uw eigen rekening. Bij ruilen zijn de verzendkosten voor het nieuwe product voor onze rekening. Frankeer voldoende. Eventuele strafport voor te laag of niet gefrankeerde post van retourzendingen nemen wij niet voor onze rekening.

Wanneer ontvang ik mijn geld terug?

Bij retourneren storten we het bedrag van de producten binnen 10 werkdagen na ontvangst terug op uw rekening

Meer informatie

Heeft u een product ontvangen waarvan de kwaliteit niet naar behoren is, hebben wij uw bestelling foutief geleverd en wilt u de bestelling retour sturen, dan kan dat natuurlijk ook. Ondanks dat u niet verplicht bent een reden op te geven zijn wij daar wel benieuwd naar. Zo kunnen wij wellicht onze producten of diensten verbeteren. Dit is voor ons waardevolle informatie. Als u twijfelt of u heeft vragen, neem dan gerust contact met ons op via telefoonnummer +31 (0)345 843177 (op werkdagen ma t/m vr van 09:00 - 17:00 uur) of door een e-mail te sturen naar E-mail. Wij zullen altijd een passende oplossing vinden.